25.6.2012

stereoissa: rubik - laws of gravity


moi

mä tiedän, ettei musta ole kuulunut vähään aikaan taas, en tiedä miksi. en jaksa lukea mitään blogeja, joten tuntuu myös tekopyhältä päivittää omaa. miksi kukaan lukisi tätä jos mäkään en lue kenenkään?

tänään on sadepäivä ja mullakin on vähän sellainen pään sisäinen sadepäivä. haluaisin perjantaina mennä katsomaan regina spektoria, mutten oikein tiedä, onko mulla varaa, se maksaa viiskymppiä kuitenkin. onneksi pääsin kuitenkin näkemään justicen, ja vähän provinssiryytymään siinä samalla. tää on mun eka kesä helsingissä ja nautin siitä, vaikka teenkin joka päivä duunia ja ihmisille hymyileminen alkaa vähän kyllästyttää.

kuten kuvasta näkyy, äiti leikkas mun hiuksia taas juhannuksena. en tiedä, värjäisinkö taas latvat vaaleiks. onhan mulla ollut silleen jo vuoden, mutta se alkaa olla ärsyttävän yleistä.

mut, ostin eilen korianteripuskan, se on nyt tossa mun pöydällä ja tuoksuu ihanalta. sadepäivästä huolimatta elämä on ihanaa. ja kesä.

2 kommenttia:

  1. hyi mikä stalkkeri! ja varaskin vielä, kaikki varashälyttimet vaan piippaa kun ansku tulee kauppaan....

    heh

    VastaaPoista