6.4.2012

experimental photography: through a lens of sunglasses


AAA oon niin innoissani! Mulla alkoi eilen koulussa valokuvauskurssi (joka kuulemma ei ole valokuvauskurssi vaan joku kuvilla vaikuttaminen media ja jotain -kurssi, mutta kyllä se oikeesti on valokuvauskurssi), jolla me käytetään ihan perinteisesti analogisia järkkäreitä ja kehitetään ja vedostetaan kuvat ja niin edespäin. Me mentiin tänään jo kuvistunnilla vähän kuvailemaan ulos ja sen kameran läpi maailma oli ihan kuin jostain vanhasta elokuvasta. Ja! Soitin mun tädille tänään ja se lupas että saan lainata sen järkkäriä! Eli siis sitä jolla se on ottanut mm. musta kuvia kun oon ollu vuoden vanha! Ihanaa ihanaa.

ps. Huomasin just et mun koneesta on m-kirjain jotenkin vähän rikki. Toivottavasti ei johdu jostain ruuasta/nesteestä jota olen kenties nauttinut koneen lähettyvillä. Äiti tappais mut.

pps. Hyvää pääsiäistä. Jahdatkaa munia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti