12.8.2011

go with the flow

Lykke Li - I Follow Rivers

Regina - Jos sä et soita


Fiilistelen kanssa Flow-festareita, jonne oon menossa huomenna! Spotifyin Lykke Lin uutta levyä, en ole vielä ehtinyt saada sitä käsiini. Muutenkin kuuntelen kuumottelevia artisteja, joita ovat mm. Regina, First Aid Kit, The Dø, Iron & Wine, Empire of the Sun, Shine 2009 jne. Huihui tätä oon odottanut kolme vuotta!

Oon muuten nähny kaksi ihan kummaa, epämiellyttävää unta huomiseen liittyen, kuten että oonkin Hämeenlinnassa kun mun pitäisi jo olla siellä, tai että olen Helsingissä, mutta mulla ei ole mun lippua mukana. Joku alitajuinen stressi-ilmiö näköjään.

Olispa muuten olemassa jotkut unelmien festarit, jonne yhden viikonlopun aikana tulis kaikki ne bändit, joita on ikinä halunnut nähdä. Mun unelmien festareille tulisi ainakin Florence & the Machine, Regina, Regina Spektor ja Jätkäjätkät, joiden unohtumattomat esitykset ovat jo mut vaikuttaneet, sekä Metric, M.I.A., Crystal Castles, The Strokes, Coeur de Pirate, Tegan & Sara, Mew, The Kooks, Justice, Lykke Li, Gossip... Kuolisin varmaan.

Ketä teidän unelmien festareille tulisi? Ja ootteko menossa Flowhun?

2 kommenttia:

  1. hihi oon menossa kuuntelemaan siihen ulkopuolelle. ei oo rahaaaa...:D

    VastaaPoista
  2. joo, mäkin olin onnekas ja sain synttärilahjaks sen lipun!

    VastaaPoista