21.10.2011

ja ulkona vaan sataa mut mä juon teetä


Moigelis! Kattokaa, millasen jakun löysin UFFin kahden euron päiviltä ennen. Tossa oli aika järkyttävät olkatoppaukset, mutta revin ne irti ja käytin polvisuojina tanssitunnilla. Toi on kyllä muutenkin aika iso, mutta se on vaan hyvä juttu, koska tosi monella on tällä hetkellä noita kaiken maailman bleisereitä ja jakkuja ja toi isous tekee tosta vähän epäsovinnaisemman. Ja on muuten valmistettu Suomessa! Monikos uusi vaate (joka maksaa kohtuullisen hinnan) on?

Hyi kauheeta mä kuolen kiireeseen ja stressiin. Mutta toisaalta, se, että mun kalenteri on niin täynnä johtuu siitä, että mä olen sen itse täyttänyt, enkä niitä asioita tekisi, jollen niistä tykkäisi. Joten ehkä tää on kuitenkin sen arvoista ja palkitsee viimeistään jakson lopussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti