15.9.2011

ilman sinua olisi sadetta


Hei! Sade on se asia, mikä tulee nyt ensimmäisenä mieleen. Mutta itse asiassa ei ole mitään kivempaa kuin olla rankkasateella sisällä hyvässä seurassa. Oli ihan hauska päivä, aamulla päästiin vähän leikkimään valoilla, kun seurattiin sen teatteriproggiksen harkkoja, sen jälkeen koulukuvaus (joka on oikeastaan hyi) ja muutenkin rento päivä. Tosin, mitä muuta voi odottaakaan päivältä, johon sisältyy tasan tarkkaan kaksi ilmaisutaitoainetuntia, ruokis ja hypäri?. Ja koulun jälkeen nappasin mukaani Reginan uuden levyn, vaikka voisinkin vähän säädellä tätä spontaania rahankäyttöä. Eurot eivät menneet silti hukkaan, niin ihanaa jutskaa tuolta kiekolta nyt soi!

Nyt vähän tämänviikkoisia randomasioita: ensin niistä tiistaisista kuvauksista. Loppujen lopuksi me mentiin Ylen studioille, ja siellä tehtävämme oli esittää euroviisuyleisöä parin näyttelijän taustalla. Loppujen lopuksi me, noin 17 avustajaa tullaan monistamaan tuhatpäiseksi yleisöksi. Ehkä Uuden Musiikin Kilpailun mainoksissa näette sitten tuhat minua... Toinen asia, allekirjoitin elinluovutuskortin. Sehän on nykyään ehkä vähän turha, koska on se uusi laki, mutta mun on jo pitkään pitänyt tehdä se, ja ehkä se allekirjoittaminen on enemmän asenne- ja eettinen päätös. Ja kolmas - ja paras - asia... Sain vihdoinkin kutsun Pottermoreen!! (Jos et jo tiedä, mikä se on, sua ei luultavasti kiinnostakaan. Googlaa.) Olen käynyt jo ekan kirjan läpi ja kiusaan innolla siellä olemattomaa, kateudesta vihreää kaveriani!

Ja mä tajusin, että oon vaan alkanut hyväksymään jotain asioita. Kuten sen, etten enää oikeasti ole samalla vuosikurssilla kavereitteni kanssa. Ja sen, että jotkut ihmissuhteet vain loppuvat, lähinnä vaihtovuoden vaikutuksesta, ja siitä, että ihmiset muuttuvat, ja että uusia tulee tilalle. Ja että jotkut asiat vain ovat. Vaikka mun elämä onkin jotenkin rauhallisen omituista ja kaoottista samaan aikaan. Sellaista.

ps. Anteeksi, näyttää vähän natsimaiselta toi mun käsi. Se ei ollut tarkoitukseni.

2 kommenttia: