3.9.2011

ilmapallomiekkailua ja pusupainia


Eilen en postannut, koska menin ison kaverilössin kanssa hengailemaan Meriharjuun tsaarin metsästysmajalle. Enpä ole ennen mennyt metrolla landelle! Mutta niin sitä vain mentiin, Vuosaarestakin löytyy paikkoja, jotka vieressäolevaa bussipysäkkiä lukuunottamatta voisivat olla mistä tahansa päin Suomea.

Hyvin vapaaseen ohjelmaan kuului kuvassa näkyvät ilmapalloeläimet, syöminen, jutteleminen, loputon saunominen, musiikin soittelu ja laulelu, videotykillä seinälle heijastettu Paint -Piirrä ja arvaa, löhöily ja erittäin väkivaltaiset leikit (pusupaini). Muut jatkaa siellä vielä hengailuaan, mun piti jo lähteä kotiin, koska huomenna on mun tädin synttärit. Tosin en tiedä, missä porukat tällä hetkellä on, oon yksin kotona... Mutta kuitenkin, miten ihanaa vapautunutta oleilua, mahtavaa viettää tolleen aikaa hyvien tyyppien kanssa ilman kelloon katsomisen huolia.

Ja oon täydellisen tykästynyt tohon lettikampaushommeliin. Ja meijän kylppäriremppa on ohi, jes, pääsee taas kotona suihkuun! Ja ostin tänään kolmannen suklaalevyni tällä viikolla. Ja maanantaina mulla alkaa sen kokkikerhon ohjaus, ja sen suunnittelu taitaa mennä viimeiseen iltaan. Way to go Noora.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti